tisdag 9 oktober 2012

Änglar



Änglar visst finns dom. 

I helgen blev vår bil påkörd, i bilen satt min man och äldsta sonen. De blev mest omskakade, med ont i nacken. Bilen fick en rejäl smäll men det går att ersätta. 
Mina tankar går till de 2 personer som satte sig ner och pratade med min åttaåring innan brandkår och ambulans kom.  
TACK
för att ni brydde er.
 Det värmer i hjärtat att det finns medmänniskor.
 Och tack till våra goa grannar som hjälpte oss hämta saker ur bilen. Brandkår och ambulans var snabbt på plats och blev hjältar i min sons ögon, läskigt men spännande på samma gång. Ibland tror jag att någon ruskar om en i livet för att man ska bli lite ödmjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...