tisdag 25 december 2012

Juldagen


Juldagen.
Alla går omkring här hemma och småmyser. 
Stressen bara poff försvann.
 Idag har jag slappat med min bok i soffan, kaffekoppen bredvid och benen uppe på soffbordet. Myst till Harry Potter och tävlat med ungarna och deras nya bilbana som dom fick i julklapp. 
Min jul är lite lyxig i år för jag har tiden...
Vanligtvis jobbar jag antingen juldagarna eller på nyåret, så i år njuter jag verkligen och skänker mina kollegor en liten tanke. 
Egentligen borde jag så mycket men det kan faktiskt vänta.
 Dammråttor kan jag fånga imorgon, bättre att dimma ner och tända några ljus.
 Vad tycker ni är det bästa med julen?
Nu ska jag återgå till att bara vara igen...
God Jul på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...