måndag 31 december 2012

Älskade Åhus


Sista bilden på bloggen detta året tänkte jag avsluta med mitt älskade Åhus.
Tog den här bilden annandag jul på Revhaken i Äspet. 

Stranden i decembersol.

På denna strand har jag varit både som barn och som vuxen.
Fastän jag ha flyttat härifrån älskar jag att återkomma. Här var jag med mamma och med mormor, här gick jag långpromenader med min hund, plockade snäckor och bärnsten efter höststormen, byggt sandslott och lärt mig simma.
 Vågornas brus och doften av hav.
Cirkeln sluts när jag återkommer med mina egna tre.

Längtan

Önskar det nya året välkommen med ett öppet sinne för allt vad som komma skall.
Önskar er ett gott avslut på det gamla 2012 och ett gott nytt på det nya året.

Gott nytt år!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...