söndag 24 februari 2013

Att utmana sig själv


Sköna hem



"Fake it till you make it" 

Om man tror riktigt mycket på något och jobbar riktigt hårt så kan det bli så till slut. Det går att förändra. Jag använder mitt år hemma med min minsta skatt till att njuta mer av livet och försöka se på det ur en annan synvinkel. Inte bara vardagsstress och jobb tills jag stupar, för så är vardagen ofta för mig annars. Och alla i familjen påverkas av det. Det är inte rättvist för någon av oss.

Dumt.

 När man istället borde
njuta av livet
 Så svårt att se när man är mitt i det.

Ibland behöver man omge sig av det vackra för må lite bättre, bli inspirerad.
Även om det är att lura sig lite.


Känna inspirationen
För visst blir man glad och mår bra av det vackra och positiva.
Jag blir det.
Tala om för dig själv imorgon hur underbart livet är. Välj att se det som är bra.
Tänk positiva tankar istället för de tråkiga som ändå kommer av sig själv.
Så kanske vardagen går att göra lite ljusare. Imorgon är det måndag...

Love and peace





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...