tisdag 15 oktober 2013

Upptäcksfärd



På upptäcksfärd

Med bestämda steg ut i hallen, kastar omkring skorna som står där. Väljer ut sina egna små blå och kommer med dom i handen. Med en mycket uppmanande blick, ställer hon dom framför mig. 
Vill ut!

En promenad till brevlådan blir till ett litet äventyr om man inte är så stor. 





Samla fina löv och kasta dem i vinden.


Hålla mamma hårt i handen och titta på hunden som går förbi.
Spännande för en liten. Nu går vi och gungar, högt i det blå så det killar i magen. Och du skrattar så du kiknar när brorsorna sätter fart på gungan och busar. Jag påminner mig själv att jag ska leva mer som mina barn. Älskade ungar, era underbara skratt blir guldkorn som jag gömmer i mitt i mitt hjärta.








2 kommentarer:

  1. vilka fantastiska bilder. Så söt man kan vara när man är på upptäcktsfärd. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...