måndag 22 april 2013

Ett drömhus



Har alltid drömt om ett hus i New England stil, stilrent och vitt.








Hemmets hjärta.
Ett jättekök för alla att få plats i, med härlig långfrukost på helgerna.




Gillar de stora ljusa fönsterna, kika ut i trädgården.
Gå ut genom dörren och plocka kryddor i köksträdgården.




Lång korridor att springa i...



Pool med trampolin,
say no more!

Vilket drömhus

Detta härliga hus i New England stil ligger i Båstad, med den härliga adressen Annas väg.
Liggande träpanel, fönsterluckor, kalkstensgolv och med stranden runt hörnet.
Det är Skeppsholmen fastighetsmäklare som har tagit de här fina bilderna.

Här hemma går jag på små moln.
Ett nytt litet knyte har kommit till världen, lika fantastiskt varje gång.
Fast jag visste att M skulle få barn vilken dag som helst blir jag så lycklig.
Får en sådan härlig bubblande känsla i magen varje gång någon nära mig får barn. Det är så stort.
Nu ska jag gå och mysa med mitt eget lilla knyte...



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...