fredag 16 augusti 2013

Ovanpå mitt skåp



Ovanpå skåpet 

Bra ställe för fina saker, inom synhåll men utom räckhåll.
Min "skalletavla" är en ny favorit. Den får känna in sig här så länge tills jag vet vart den ska hänga. Printet kommer från Bengtgarden som så generöst delar med sig av vackra tryck, utskrivet på egen skrivare. Ramen fyndade jag på 34:ans loppis för 60 spänn. 

Recycling

Hösten väcker en lust att rensa och röja ut gamla saker. En längtan efter rutiner, ordning och reda. Varje låda och skåp får sig en omgång. Idag gör jag en djupdykning i garderoberna.
 Något gammalt för den store blir nytt till den mindre.
Återbruk i liten skala. 

Önskar dig en skön fredag!






1 kommentar:

  1. Fräck tavla. Rensa har jag också fått dille på. Känns skönt när det är gjort. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...