onsdag 7 augusti 2013

På solsidan



Solros

Storebrors solros.
Hur vissa blommor överlever är ett mysterium.
Planterad intill basketkorgen...





Kikar in från den underbara sommaren.

 Med verkligheten som väntar runt hörnet så så njuter jag av varje stund. Snart är det dags att packa jobbväskan och cykla iväg. Men än så länge njuter jag mysiga mornar med långfrukost och soliga lediga dagar utan måsten med barnen. Underbara dagar med sol och värme. Tids nog hinner verkligheten ifatt mig. Med ett jobb som slukar mig, måste göra något åt det där...

 Liten börjar bli stor, ett helt år har gått och snart, snart vågar hon ta sina egna steg. 
Än så länge skrattar hon bara åt oss när vi ber henne gå, sätter sig ner, "mig lurar ni inte."

Lagra lite sol i sinnet 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...