lördag 21 september 2013

Lördagens blå härmapa




Solig höstdag

Långfrukost med familjen som omväxling. Vardagen bjuder annars på en snabb macka och en kopp kaffe i farten innan jag susar iväg på cykeln. Vilken härlig varm höstdag det har varit idag. Gick en långpromenad med lilla H i vagnen och kameran över axeln. Hösten är så vacker, och den förändras, dag från dag. Att få vara ute i flera timmar är så skönt för sinnet. Behöver tanka lite dagsljus när man jobbar inne.

En favoritblogg som jag ofta tittar in till är Mokkasin. Blir så glad av hennes vackra bilder. Min familj inte-fler-papperssaker-suckade lite när jag visade dem pappersbollen. En tapetbit som jag haft i en låda länge och inte vågat sätta saxen i fick offras. Roligt, pilligt och lite, lite trixigt på slutet. Kika in här till Mokkasin för att se hur man gör.

Papper 
sax
klister
bomullstråd
pärlor







För fler fina härmapor kika in till Sandra på Sveas punkt.

Tjingeling






3 kommentarer:

  1. Vad fin den blev!! �� Kul att du vill vara med i Härmapan! Sandra

    SvaraRadera
  2. Härlig pappersboll, fina färger. Gillar den ihop med din fina flaska. Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...