söndag 23 februari 2014

Söndag och solsken










Solsken och snödroppar

Solens strålar når fram idag. 
Lite vårkänsla plockade av pojkarna. 
Så mycket glädje det finns i tre små snödroppar, vad det värmer mitt hjärta.


Vi är fortfarande belägrade av virus. Lillasyster var frisk i fyra dagar, sedan sjuk igen då maginfluensan fortfarande härjade på dagis. Suck! Men jag tänker ändå, att vilken tur jag har att jag bor här, i ett land där mina barn kan få rent vatten, mat och medicin. 
I väntan på vardag igen så pysslar vi. Interiörbazar gjorde såna fina kulor av papper för ett tag sedan. Med lite vackert papper, sax och klister knåpade jag ihop några pappersbollar.
Få se hur länge de överlever ettåringens små händer...


Önskar er en skön söndag!







1 kommentar:

  1. Så vackra bollar. Hoppas ni snart är friska.. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...