söndag 17 mars 2013

Fotoutmaning - knäckt








Knäckt

 Utmanar mig själv i fotoutmaning vänner emellan, temat är knäcktVad kan man hitta om knäckt, så svårt det var. Tänkte på knäckta revben och näsor men det var lite klurigt att ta kort på, lite yrkesskadad... 
Knäckta ägg så klart! Japp, tog några såna bilder när jag bakade. Det blev en god chokladkaka med hallon till. Äntligen klar då eller? Det underbara vädret lockade ut oss på en promenad med barnen i skogen och då ändrade jag mig igen. Så här blev det till slut.

Dubbelknäckt 
 Vilken kraft stormen måste haft som kan knäcka ett träd så här. Både vackert och lite groteskt. Gå gärna in hos Edith & jag för fler bilder från fotoutmaningen vänner emellan.
Knäcker nog några ägg till en ny chokladkaka, det är ju trots allt söndag.
Ut i solen med er nu och hitta kraften i våren.


5 kommentarer:

  1. Hejsan! Vilka fina bilder med en naturlig knäckning, ha en fin söndag Karin

    SvaraRadera
  2. Bra tolkning! Mycket roligare än min...jag fastnade nämligen i äggen :) :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj! Det var verkligen knäckt det :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Så många knäckta tankar du hade kul......
    Usch när jag tittar på dina bilder tänker jag på stormen och allt hemskt den kan ställa till med.
    Kristina

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...