fredag 24 januari 2014

Fredag igen





Fredag


Har varit ledig i flera dagar. Så underbart skönt att få göra saker i sin egen takt. Rensat i skåp och lådor. Fotograferat i mängder. Planerat sånt man annars inte hinner med. Vissa perioder känns det som att jag är  mer på jobbet än hemma, det var inte riktigt tänkt så. Så dessa dagar har jag börjat tänka lite i nya banor. Borde nog ta ledigt så här lite oftare...

 Thinking outside the box

Lådorna kommer från Netto och husen är inspirerade av house doctor. Netto har ibland så fina inredningsdetaljer. Värmen från kaminen får mina pärlhyacinter att växa utanför sina begränsningar, det är så det ska vara. Gränser ska prövas.
Ska nog själv sätta mig en stund framför brasa med en kopp kaffe, få se om jag får lite sällskap.

Önskar er en skön fredag!





1 kommentar:

  1. Härligt med ledighet. Bara att få vara och göra vad man vill. Det gillar jag. Fina hus! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...