torsdag 2 januari 2014

Tulpaner på rad i vinterljus








2014


Som ett oskrivet blad framför mig, det nya året.
2013 var ett härligt år, provade på nya saker och gick på nya stigar.

Har ni gett nyårslöften?
Jag ger inte några nyårslöften men vill lova mig själv att ta hand om mig själv lite bättre, nu låter det väldigt egoistiskt men faktum är att mår jag bra, så mår min familj och omgivning bra.
Hösten var bara jobb, jobb, jobb. Hann inte med familjen. Tillät mig inte njuta av det viktiga i livet, tog inte hand om kroppen, glömde bort att ha kul och glömde även bort er här inne och alla underbara bloggar som inspirerat mig under året. Resultatet blev en elak infektion som varade i veckor och som aldrig riktigt gav med sig.



Nu är jag utvilad och frisk igen.
Jag längtar efter ljuset som kommer 
lite mer för varje dag.

God fortsättning 
önskar jag 
er









2 kommentarer:

  1. Det är det viktigaste att man ska ta hand om sig själv. Man har bara ett liv. Skönt att du mår bra igen. Önskar dig ett gott nytt 2014 kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Underbart med tulpaner och underbart att ljuset är på väg tillbaka! Och du har så rätt, man måste vara rädd om sig och inte bara jobba och jobba.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...