onsdag 23 januari 2013

Klok som en uggla...




En bra arbetsplats underlättar studierna...




Klocka från Ikea och ugglan från Village





En dag full med energi. 
Snäckan och jag har varit på öppna förskolan sjungit och fikat. Väl hemma ätit lunch med mannen min och sen iväg och hämta brorsorna på skolan. Eftermiddagsmyst och spelat spel. En rätt bra dag.
Så var det det här med att ha tid, jag har ju hoppat på en liten kurs på 7.5 poäng... ja vet, kanske inte så smart men det kändes bra i höstas när jag sökte och den är på kvartsfart och helt på distans. Vem är det jag försöker övertyga. Så det där med disciplinen måste bli bättre, helt klart. Min plan är att ligga ett steg före, haha! Har i alla fall beställt böckerna och lyssnat på introduktionsfilmen.
Herr Uggla får hålla ett öga på mig, nattugglan...

Nu ska jag sätta mig i soffan för att läsa lite, och smygkika på "Mia på Grötö".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...