söndag 13 januari 2013

Svart och vitt




Efter lite velande på morgonkvisten så kom vi iväg till Ikea.
Det fanns en önskan i familjen att få åka dit.
Har väntat på att få kika in på det "nya stora" Ikea i Älmhult, och visst var det större, men bättre vet jag inte än.
Om jag handlade något?
Om jag säger så här; vi hade en plan på några saker och vi kom hem med en massa annat...
Till mitt försvar vill jag tillägga fem olika viljor på ny okänd mark.
Letar efter lite inspiration för nytt sovrum till oss.
Ett stort sovrum ska bli två små.
Någon gång.
Blev lite kär i det svartvita grafiska rummet.


Åh dessa underbara namn.
Burkarna grundtal, hundkrokarna bästis samt anteckningsboken prydlig och mycket mer slank ner i påsen och fick följa med hem.

Nu har jag en date med tvättkorgen.
Måndag imorgon.





1 kommentar:

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...