tisdag 22 januari 2013

Nybörjare...







Dessa små fina onödiga underläggen hittade jag på 34:an i lördags.
Är dom inte fina så säg.
Vad ska jag ha dom till...vet ej men det var ett fynd!

Det här med bilder är svårt. Vår kamera och jag är inte riktigt överens, jag skyller lite på att den är väldigt gammal. Så oftast använder jag mobilen för att ta kort. Det går snabbt och den är alltid till hands fickan. Bilderna blir tyvärr därefter.
 Är väldigt beroende av dagsljus.
Jag räknar mig som nybörjare när det gäller att blogga och jag försöker klura ut hur blogger fungerar, vilket redigeringsprogram jag ska använda och hur man redigerar sina bilder. Pust!
Avskyr att följa instruktioner utan provar mig fram vilket ibland tar lite längre tid.
Just nu försöker jag att ändra typsnittet till inläggsrubriken och den gör inte som jag vill.

 Är väldigt glad över alla idéer, tips och tricks som ni andra bloggare delar med er. Underbart med inspirerande tankar och bilder.
Tack

Tiden är sällsynt och främst kommer såklart barnen och familjen, min egen tid är när barnen har somnat. Så det här med  sömn har jag minskat lite på. Vill så gärna lära mig det här. Min blogg är ännu anonym för familj och vänner. Får se hur jag gör i framtiden, vill liksom hitta rätt först. Så varje människa som hittar hit gör mig glad och en kommentar värmer i hjärtat!

Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några ord innan du går...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...